Rain

8 augustus 2017 - Xian Shi, China

Vermoeid aangekomen in Xi-an hebben we eerst ontbeten gedouched en zijn we om 12.00 vertrokken naar de Muur rondom Xi-an. Wat een regen, mensen vegen met een borstel het water weg hier, ha. De reisleider twijfelde nog om met dat vies weer de muur op te gaan maar uiteindelijk ook nog in de regen gefietst. Tjonge wat een pret.... Was echt leuk, wel nat maar ja... onder de douche wordt je ook nat. Vervolgens naar de Moskee geweest, maar voordat we daar waren liepen we door de "Ramblas" van Xi-an!! We zijn in China, dat gevoel had iedereen, een overmaat aan  rode lampen knipperende reclame met chinese teksten overal eetkraampjes geweldig... alleen jammer van de hevige regen maar ja ook de planten hebben water nodig. Bij de moskee was het eveneens geweldig, wat een mooie tuin. Zie foto's. Via de zelfde weg terug naar de bus en nog voor Rena een T-shirt gescoord met dansende pandas van 2,80. 's avonds nog met de hele groep Pizza gegeten bij de pizzahut en na de avondwandeling terug naar het hotel was helaas weer en bijzondere dag ten einde gekomen.