Night train

7 augustus 2017 - Peking, China

In de ochtend met Rena geshopped want ze had bijna geen truitjes. Tja.... dan moet ik maar...! Maar ze heeft wel iets heel leuks uitgezocht.  In de middag met de hele bende door de Houtons van Peking gewandeld, ons laten fietsen en gegeten bij een familie. Hartstikke leuk enkele kadootjes gescoord. Vervolgens naar de pearl markt, we werden gewaarschuwd dat ze nogal agressief zouden verkopen, maar dat vonden we helemaal niet. Egyptenaren die verkopen pas agressief. Diverse dingetjes gekocht en flink zitten te onderhandelen. Rena kreeg de smaak goed te pakken. Ik denk dat de opa van Jona zou zeggen die meid kan onderhandelen! Vervolgens een aanrijding met de bus waardoor we bijna geen tijd hadden om op het perron iets te eten, maar eenmaal in de trein was het een grote Karaoke feest. Tjonge wat hebben we gelachen wat een leuke groep. Twee man hadden op de pearl markt een karaoke set gekocht en  zelfs chinezen hadden meegezongen. Pret voor duizenden. Het Slapen in de trein was niet voor iedereen weg gelegd maar Rena heeft goed geslapen en het was een leuke ervaring. 8.00 in Xi-an ontbeten  gedoucht.