Tea in the Sahara (Police)

20 augustus 2016 - Nasca, Peru

Wauw wat een dag. Vanochtend weer ff gewandeld gegeten en toen naar de trip met de speedboot naar de Eilanden Paracas! Veel pelikanen gezien, enkele pinguïns en vele andere vogels, zie foto`s.  De ene vogel na de andere vloog het water in om vis te vangen. Een tocht van bijna een uur. Na een koffie pauze door naar Nasca maar onderweg gegeten bij een Oase midden in een zandlandschap. Daar heb ik nog een uur gecrost in een buggy. Op en neer....., onderweg enkele malen gestopt om foto's te maken en te sandsurfen. Na zo heet dat maar......... leek eng omdat je van best een steile helling af moest maar viel best mee. Deze trip duurde ook een dik uur, was echt Kicken! Tevens zijn we nog naar een museum geweest van de Inca's waardoor we een goed beeld kregen van de pre-inca's en hun gewoontes.

Morgen vliegen tenminste als dat gaat want als te veel wind is en er teveel zand in de lucht zit gaan we wat anders doen.

1. R.Savelberg:
    20 augustus 2016
    Hallo Eric . Leuk dat je zelf ook op enkele foto's staat ,het zijn prachtige ervaringen en mooie belevenissen .Indien je morgen gaat vliegen wens ik je veel plezier .En zo te horen is het eten ook nog lekker . Liefs en knuffel Mams ,en de groetjes van Ben.