Bus stop (Hollies)

22 augustus 2016 - Arequipa, Peru

Vandaag 14 uur in de bus. Lange zit maar wat een mooie omgeving, dat verzacht de pijn. Regelmatig uit de bus geweest om een en ander te bekijken. Zijn in een museumpje geweest midden in de woestijn waar een prehistorische walvis lag. Nadat ze deze hebben gevonden hebben ze er een museum erom heen gebouwd. Bij de eigenaresse een kop thee gedronken. Wat foto's en weer verder. De volgende stop was enkel een Wc stop en de benen strekken. Ben ff naar het strand gelopen en terug. De stop hierna was bij een kapel  waar ik twee kaarsjes heb aangestoken en enkele foto's heb gemaakt. En hierna lekker gegeten in een klein dorpje, om circa 15;00.  De rit was toen continu op de Panamericana en loopt langs te kust. Langs de weg zand, zand, rotsen, stenen, zand en nog eens stenen, rotsen en zand maar oooooooh zo mooi.  Tijdens het rijden hebben we dolfijnen zien springen in de zee. Het laatste stuk in het donker gereden en de zon ondergang mogen bewonderen en vervolgens waren we om 20:00 in Arequipa. Nog een terrasje gepakt en naar bed!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl