Een lange dag

4 augustus 2017 - Valkenburg aan de Geul, Nederland

vervolgens5:30 opgestaan om vervolgens op 6:00 op Schiphol te komen paspoorten gehaald en ingecheckt. Rena viel meteen op dat we niet naast elkaar zaten. Gelukkkig was dit snel te verhelpen. Lange vlucht met een tussenstop in Zürich. Dat was ook nog een hele rit om naar Terminal E te gaan. Moest nog een deel met een ondergrondse trein. Toen hup Nasr China. Maar binnen ben je niet zo snel... dat was lang wachten geen wachtrijen in Schiphol maar wel in China. Nadat we reisleider ontmoet hadden zijn we rijden parkerend ( file) naar het Zomerpaleis van de Keizer geweest. Prachtig! Dan voel he China. Rena heeft een nieuwe volkssport alles proberen. Kijk wat die Chinese eten en proberen. Smiddags lekker gegeten aan een grote ronde tafel  met een draaiende plast waar vanaf iedereen iets mocht pakken heel leuk lekker en gezellig. Vervolgens inchecken hotel en vrije middag.  Supermarkt geweest en chinees leven geproefd. Beijing is een grote moderne stad. Een  mooie eerste indruk en dag.