Hazy shaded of winter (Bangels)

18 augustus 2016 - Distrito de Lima, Peru

Vandaag lekker geslapen, in de ochtend een strandwandeling gemaakt met een Limburger uit Eijsden die geboren is in Thailand. En na het stevig ontbijt met eieren en lekkere broodjes, zijn we met de bus Lima gaan verkennen. Hier is het de hele dag bewolkt mistig. In de winter is het altijd bewolkt er komt de zon nooit door. De luchtvochtigheid is hoog, maar het is niet koud tot 16:00. Daarna werd het wel frisser. Het oude gedeelte van Lima is heel mooi. Ik zal enkele foto s toevoegen. Zijn in een museum en een kerk geweest. De kerk was gemaakt van hout, maar was van binnen niet te zien. Je moest al op de muren kloppen om te horen dat het hout was. S middags lekker gegeten ik had een of andere lekkere vis met één ontzettende heftige peper erbij waarvan ik zo n brandend gevoel kreeg dat ik acuut de hik kreeg en 3 minuten niets meer kon zeggen. Tjonge dat was heet. Gelukkig ging het ook weer snel voorbij en kon ik genieten van het eten. Vervolgens in het nieuwe gedeelte van Lima geweest en aan de avond nog wat fruit gescoord! Mooie leuke dag.

1. R.Savelberg:
    18 augustus 2016
    Hoi Eric . Prachtige foto's, en gelukkig heb jij het naar je zin en is het eten ook goed . Geniet er van de tijd [gaat snel.] liefs mams .
  2. Rena:
    18 augustus 2016
    Heter dan de hot dog dus. Nog veel plezier!!
  3. Andrea Savelberg:
    ha,ha...die peper toch!!!

Wat betreft de UNOX ERWTENSOEP...
    Deze was een "special edition"
    Extra pittig...
    Vandaar dat ik dacht dat het pepervat erin was omgekiept!