Four seasons in one day

13 augustus 2017 - Suzhou Shi, China

Er zijn weer drie dagen om, tjonge wat gaat die tijd. 1 dag in Nanjing, was te kort maar wel heel mooi. Voor dat we naar  Zuzhou gingen zijn we nog een keer nar  het Lingu Park geweest maar nu naar het Yat Sen Mausuleum, 392 (geloof ik) trappen omhoog , Rena zei " dat alles om een man met een snor te zien" . Maar weer een prachtig uitzicht. Toen naar de parel fabriek geweest...... tja voor mij hoefde het niet maar wel interessant dat ze vervuiling er zelf inbrengen en hoe meer vervuiling erin wordt gebracht hoe meer parels. Dus een parelfarm.  In Zuzhoe aangekomen nog een leuke en mooie boottocht gemaakt. Gezongen in de boot, Frans was verkoper van alle spulletjes en het was echt gezellig. Zelfs de kaptein genoot van deze vaart. De volgende dag was de dag van de tuinen. De tuin in Zuzhoe is een vier seizoenen tuin. Van iedere kant was er een mooiste zicht in een bepaald seizoen. De zijde fabriek was interessant en leuk. Sommige hebben nog met rupsen geknuffeld terwijl anderen zich verbaasde over de prijzen van de kleding. Hierna na Mudu een korte rit van 45 min die eveneens de moeite waard was. Een boottochtje en een kanootje voor Jona gescoord.